Haber

Kocaeli’de 1 milyonu aşkın kişi ‘Merhaba’ dedi

KOCAELİ (İGFA) –Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin tüm hizmetlerini tek bir numarada toplayan 153 Davet Merkezi, 2022 yılında toplam 1 milyon 205 bin kişiye ulaşarak hizmet verdi.

Kocaeli ilinde 54 operatör ile hizmet veren 153 Davet Merkezi, talep ve teklifleri ilgili birimlere iletmenin yanı sıra çok sayıda vatandaşa da bilgilendirme hizmeti vermektedir. 2022 yılında hat-zaman bilgisi, gürültü şikayeti, ilaçlama gibi konularda vatandaşlarımızın davetlerine cevap verdi.

SOSYAL MEDYA 7/24 ÇALIŞIR

Teknolojinin tüm nimetlerinden yararlanarak vatandaşlarla iletişimi kolaylaştırmak isteyen Büyükşehir Belediyesi, 153 numaranın yanı sıra Twitter, Facebook ve Instagram gibi sosyal ağlar üzerinden 7/24 talep ve teklif alıyor. sosyal medya üzerinden iletişime geçildi. Çek-Forward Kocaeli uygulaması üzerinden taşınabilir uygulaması da bulunan 153 Davet Merkezine istek ve tekliflerinizi iletebilirsiniz.

Kocaeli’nin ilk tercih ettiği numara olan 153, hastane randevuları, isim iddiaları, elektrik arızası, doğalgaz gibi kapsam dışı konularda da aranıyor. Kapsam dışı sorunlar davet merkezinde sıkışıklığa neden olur.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
casibomjojobet
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort
istanbul escort